ראשי » כללי » עיצוב פנים ותכנון תאורה נכון בסטודיו שלכם – המדריך המלא

עיצוב פנים ותכנון תאורה נכון בסטודיו שלכם – המדריך המלא

כאשר אנחנו באים לעצב סטודיו של פילאטיס מכשירים לדוגמא. יש הרבה נושאים שאנחנו צריכים לתת עליהם את הדעת. אחד הדברים שהכי חשובים שנשים לב אליהם הוא תכנון תאורה. כאשר אנחנו מעצבים את סטודיו האימונים שלנו. תכנון נכון של התאורה בסטודיו זהו דבר חשוב מאוד. כך שלכל מתאמן או מתאמת יהיה מספיק מרחב אישי. כך שיוכלו להתאמן מבלי להרגיש מאוימים או שצפוף להם מדי. בכתבה הבאה נסביר כיצד תוכלו לתכנן תאורה בצורה היעילה ביותר.

אם נצליח לתת לכל מתאמן תחושה של מרחב בזמן האימון שלו. אז הוא ייהנה יותר מהאימונים שלו ויהיה לו נעים יותר לבוא לסטודיו. חשוב שאם אנחנו מאמנים בעלי מוגבלות שונים לתת לכך מקום בעיצוב החלל של הסטודיו שלנו. כך למשל שיהיה להם מקום לכיסא גלגלים או תאורה נגישה יותר לכבדי ראייה.

הדבר החשוב ביותר בתכנון סטודיו

חשוב לשים לב בתכנון סטודיו האימונים שלנו, לתכנון נכון של המרחב. תכנון נכון של מרחב כולל תכנון של הצבת גופי תאורה. תכנון של הצבת מכשירי האימון ופריטי הריהוט. הקו שצריך להנחות אותנו הוא איך אנחנו יכולים לעצב את הסטודיו כך שלכל מתאמן ומתאמנת יהיה נעים בו ואיך יהיה להם נוח להתאמן בו ולהרגיש שיש לנו בהם מרחב מספק ונוח מאוד.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת לעיצוב ותכנון הסטודיו שלכם? השאירו פרטים

תכנון סטודיו נכון משפיע על האימונים

אופן התכנון של סטודיו האימונים שלנו יכול להשפיע על האופן שבו האימונים בו יתנהלו. חשוב מאוד שנשים לב לכך שעיצוב הסטודיו ישרת את האופן שבו מתאמנים בו. עיצוב של סטודיו אירובי או של חדר כושר צריך להיות שונה מעיצוב של סטודיו שרוקדים בו או שמתאמנים בו ביוגה למשל. עיצוב הפנים של הסטודיו שלנו צריך להשרות אווירה נעימה (אך לא מרדימה!). כך שלמי שבא אליו יהיה נעים להתאמן בו.

טיפים לתכנון תאורה וריהוט נכון בסטודיו שלכם

בבחירת התאורה בסטודיו שלנו, אנחנו צריכים לשים לב שאנחנו בוחרים תאורה מאוזנת. כלומר שהתאורה לא תהיה חזקה ובוהקת מדי. כמו כן, שלא תהיה חלשה מדי ומרדימה מצד שני. בבחירת פריטי הריהוט שיהיו בסטודיו שלנו. אנחנו צריכים לא להעמיס את החלל בפריטי ריהוט. אבל בכל זאת לדאוג שיהיו בו רהיטים נוחים לשבת עליהם בין אימון לאימון או בהפסקות באימונים. גם בהצבה הנכונה של מכשירי האימון חשוב לשים לב במיוחד לרווח ולמרחב בין מכשיר למכשיר.

בסופו של דבר, אנחנו צריכים להיות חכמים ומחושבים. זאת כאשר אנחנו מעצבים את החלל בו אנחנו רוצים לאמן. מומלץ מאוד להתייעץ עם מעצבת פנים או מעצב פנים. שאלו שמתמחים בעיצוב פנים של עיצוב חללים ובדגש על חללי אימון. כך שהעיצוב יהיה יצירתי, ממריץ ונעים לעין ולכל אימון ואימון. לרוב, בחללי אימון רבים נהוג להתקין מראות גדולות מאוד בכל המרחב – כך, שעיצוב החלל יהיה מרווח וגדול יותר.